اریگامی

طرح محصول اریگامی

طرح اوریگامی (origami)

بیشتر ما در دوران مدرسه با کاغذ های که داشتیم برای خود موشک های درست کردیم و از حرکت های موج دار آن در فضا لذت بردیم می دانیم که برای ساخت حتی یک الگوی ساده هم استانداد های رو باید رعایت کنیم و اگر در تا دادن های همین یک الگوی ساده استاندارد ها رعایت نمی شد نتیجه مطلوبی نداشتیم.

اریگامی ها نیز این استاندارد ها رو دارد و برای داشتن یک نمونه بی نقص باید استاندارد های رو رعایت کنیم و بدانیم که یک کاغذ رو باید از کجا تا کنیم تا ساختار مناسب ما بدست آید.

اما اینجا صحبت از نمونه های داریم که دارای پیچیدگی های بسیار زیادی هستند و برای داشتن مدلی شگفت انگیز و جذاب باید الگوی مناسب آن را داشته باشیم هنرمندان زرین تندیسی در طی سالهای طولانی که در زمینه ساخت مدلهای مختلف اریگامی فعالیت داشتند مجموعه بسیار ارزشمندی از الگو ها رو دارند که شما با داشتند آنها می توانید مدلهای بسیار شگفت انگیزی رو خلق کنید.

مدل اریگامی

مدل اریگامی



فروشگاه اینترنتی زرین تندیس این مدلها و الگو های اریگامی رو در فرمت فایل PDF در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید این الگو ها رو بر روی کاغذ های مخصوص ساخت اریگامی چاپ کنید و متناسب با راهنمائی های انجام شده این الگو ها رو برش داده و با ترتیب خاص آنها را به مهم متصل کنید و در پایان امر با شگفتی بسیار زیاد مدل خود را خواهید داشت.

الگوی اوریگامی (origami)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *