اریگامی

چاپ شده طرح اریگامی

طرح چاپ شده اوریگامی

همانطور که در مقاله طرح اریگامی مطرح شد اریگامی های که به صورت حجمی هستند دارای پیچیدگی های بالایی هستند و برای ساخت آنها نیاز هست که طرح های آن با دقت بسیار بالایی پیاده سازی شود. شما طرحی را فرض کنید که دارای حداقل 1000 تا با دقت میلی متری داشته باشیم بنابر این پیاده سازی این طرح به صورت دستی امری بسیار سخت می باشد.
اریگامی های حجمی دارای طرح های از پیش طراحی شده هستند که شما می توانید آنها رو بر روی کاغذ و یا مقوای که می خواهید با آن الگو و یا مدل را تولید کنید چاپ کنید و با راهنمائی های انجام شده در الگو آن را به صورت استاندارد برش داده و با چسب های مخصوص به هم بچسبانید.

مدل اریگامی

مدل اریگامی

 

چاپ این الگو ها بر روی کاغذ های خاص ساخت مدل توسط پرینتر های معمولی امکان پذیر نیست چرا که حجم این کاغذ ها نسبت به کاغذ های معمولی بالاست و علاوه بر آن مقرون به صرفه نیست لذا نیاز هست که طرح های آماده شده با استفاده از پرینتر های خاصی بر روی کاغذ چاپ شود بنابراین فروشگاه اینترنتی زرین تندیس با بهرمندی از این امکانات طرح های مورد نظر شما را بر روی کاغذ های مورد درخواست چاپ کرده و در قالب یک بسته برای شما ارسال می کند و شما مطابق طرح ارسالی تیکه های پازل را به هم می چسبانید و به الگوی مورد نظر دست پیدا میکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *